קיק בוקסינג

קיק בוקסינג כשמה כן היא, אמנות לחימה שמבוססת על בעיטות ואגרופים. מקורו של הקיק בוקסינג הוא משילוב של קרטה עם אגרוף. כיום אנשים רבים בארץ ובעולם עוסקים בקיק בוקסינג. חלקם משתמשים באמנות לחימה זאת על מנת לחזק את גופם, ללמוד הגנה עצמית, להשתתף בתחרויות ולשפר את הרמה שלהם בספורט זה. אחרים לעומת זאת, מנצלים את היתרונות הרבים של הקיק בוקסינג ומשמשים בו כאימון כושר אפקטיבי במיוחד, שורף קלוריות ומחטב את הגוף.

למה גם לכם כדאי להתחיל לעסוק בקיק בוקסינג?

  • התעמלות לכל הגוף – קיק בוקסינג זאת התעמלות נהדרת לכל הגוף. במהלך האימון תפעילו את שרירים הידיים ושרירי הרגליים, שרירי הבטן, הכתפיים וכמובן גם את שרירי הטוסיק. כל מי שמחפש אימון כולל לכל קבוצות השרירים ימצא את מבוקשו באמנות לחימה זו.
  • חיזוק שרירים – כמו כל באמנות לחיצה, על מנת להצליח בה צריך להתחזק ולחזק את השרירים. עיסוק מתמיד בקיק בוקסינג יחזק את השרירים בכל גופכם. הבעיטות יעזרו בחיזוק החלק התחתון של הגוף והאגרופים, את החלק העליון.
  • פיתוח גמישות – קיק בוקסינג לא רק בונה שרירים אלא גם מפתח גמישות בגוף. לדוגמא על מנת לבעוט בעיטות גבוהות ונכונות, יש לפתח גמישות רבה ברגליים. לכן זוהי אמנות לחימה בעלת ערך רב גם למי שרוצה גוף גמיש יותר.
  • הנאה – הקיק בוקסינג הוא אמנות לחימה שפשוט כיף לעסוק בה. היא מערבת הרבה קפיצות, בעיטות, אגרופים, שחרור של אנרגיה ורבה מאוד תנועה. אם אתם רוצים להוריד משקל עודף ולחטב את הגוף, אך לא רוצים ללכת שעות ארוכות ומשעממות על הליכון, קיק בוקסינג זאת בהחלט חלופה נהדרת, מהנה ואפקטיבית מאוד.
  • שיפור בטחון עצמי – כאשר מדבור בספורט כמו קיק בוקסינג, היתרונות הרבים שלו לא נעצרים רק בפן בגופני. למעשה, לפן המנטאלי יש חשיבות גדולה לא פחות מכיוון שאדם העוסק באמנות לחימה בכלל ובקיק בוקסינג בפרט, מכיר את היכולות שלגופו המתחזק, לומד להגן על עצמו במצבי חירום, מפתח משמעת עצמית וכתוצאה מכל אלו גם חווה עליה משמעותית בביטחון העצמי.

שתף כתבה זאת

אין תגובות

הוסף את שלך