אירובי


אירובי הוא למעשה שם כולל להרבה מאוד פעילויות גופניות שמפעילות את השרירים בגוף שלנו לפרק זמן ממושך יחסית. הפעילות האירובית המושתתת על מספר רב של חזרות ברמות קושי בינוניות, דורשת אנרגיה רבה ושורפת כמות גדולה של קלוריות. בין הפעילויות האירוביות הנפוצות ביותר ניתן למנות את הריצה למרחקים ארוכים, הליכות ארוכות, שחייה ספורטיבית, רכיבה על אופניים וכמובן התעמלות אירובית. חדרי כושר רבים פותחים חוגים שונים של פעילות אירובית על מנת לעזור לאנשים לשרוף קלוריות רבות ולחטב את הגוף בהנאה מרבית.

 

חוגי אירובי שונים לחיטוב הגוף

 

לפניכם כמה חוגים פופולאריים במיוחד המתבססים על הפעילות האירובית שיעזרו לכם להוריד משקל עודף ולחטב את הגוף במהירות ובהנאה.

אירובי

  • ספינינג – ספינינג זהו בעצם ספורט אופניים שמיועד לפעילות בתוך הבית או בחדר כושר. המתאמן רוכב על אופני הכושר שלו לאורך זמן רב, ברמות קושי שונות ובמהירויות שונות לבחירתו. במהלך הרכיבה הוא מפעיל שרירים רבים בגופו, מאמץ את הגוף, מפתח סיבולת וכמובן מוריד שומנים עודפים. למרות שלא מדובר באופניים רגילות ונסיעה בחוץ, האפקט הבריאותי והספורטיבי של הרכיבה מושג גם בספינינג. למעשה, אם אתם מעוניינים בתוצאות מהירות של ירידה במשקל, ספינינג הוא ספורט אירובי מומלץ במיוחד לשם כך. למידע נוסף אודות ספורט זה היכנסו לעמוד ספינינג!

 

  • קיק בוקסינג – קיק בוקסינג זהו חוג אירובי בשילוב עם אומנות לחימה. בעזרת הקיק בוקסינג תוכלו לא רק להפעיל את הגוף, לפתח שרירים ולשרוף קלוריות, אלא גם ללמוד טכניקות של הקיק בוקסינג, לשפר קואורדינציה, להשתמש בכוח החבוי בגוף שלכם, ללמוד איך להגן על עצמכם ולחזק בטחון עצמי. מידע נוסף על ספורט זה ניתן למצוא בעמוד קיק בוקסינג!

 

  • זומבה – שיעורי הזומבה הם שיעורי אירובי בשילוב עם צעדי ריקוד מעולם המוזיקה הלטינית. תוכלו להזיע וליהנות תוך כדי ביצוע צעדי סלסה, סמבה, צ'ה צ'ה צ'הועוד הרבה ריקודים מהנים ויפים.חוג זומבה מאפשר לכם מצד אחד להתעמל, לחזק את הגוף, לחזק סיבולת לב ריאה ולשרוף שומן עודף ומצד שני ללמוד ריקודים שונים ומגוונים.

 

  • התעמלות אירובית – האירובי הקלאסי הוא כמובן ההתעמלות האירובית. קבוצה של מתעמלים ומתעמלות עם מנחה מקצועי, מבצעים סדרה של תרגילי אירובי בקצב מהיר, לצלילי מוזיקה ולעתים אף בעזרת מכשירים.